Δεκέμβριος 2010: To Δυάρι, η πρώτη branded entertainment καμπάνια της Alpha Bank
Συγκάτοικοι στο “Δυάρι” δύο αδέλφια, ο οργανωτικός Νίκος που λύνει μέσω των Alpha e-Services προβλήματα καθημερινότητας που του δημιουργεί ο απρόβλεπτος Τόλης…
“Το Δυάρι” είναι η branded entertainment καμπάνια για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank, που στόχο είχε την εξοικείωση των χρηστών με τη χρήση των υπηρεσιών Alpha Web Banking και Alpha Mobile Banking.
Οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθούν την εξέλιξη της ιστορίας στα έξι επεισόδια της web σειράς και τα 15 συμπληρωματικά videos, αλλά και να επηρεάζουν την εξέλιξη του κάθε επεισοδίου με τις επιλογές τους.
Η web σειρά ολοκληρώθηκε σε διάστημα πέντε μηνών με μεγάλη επιτυχία: περισσότερες από 155.000 προβολές, 100.000 επισκέψεις στο site από 80.000 μοναδικούς επισκέπτες, 25.000 φίλους στο facebook page (τη μεγαλύτερη σελίδα Τράπεζας σήμερα) και περισσότερα από 685.000 post views.