Our Work

The Dewarists

Dewarists είναι οι άνθρωποι που κυνηγούν με πάθος το όνειρό τους, ακόμα κι αν αυτό ανατρέπει τα δεδομένα στη ζωή τους. Η επικοινωνία του Dewar’s “Some things are just worth doing”, εμπεριέχει όλες αυτές τις αξίες και απευθύνεται στους ανθρώπους που ταυτίζονται με αυτές.

Ζητούμενα της πρώτης φάση της καμπάνιας (Δεκέμβριος 12 – Μάιος 13) είναι η ανάδειξη της πρωτοβουλίας «Change The Taste Of your City» μέσα από τις προσωπικότητες και τις κοινές δράσεις των πρώτων τριών Dewarists και του brand:

  • Νίκος Κακαβούλης – Founder του ελληνικού startup Daily Secret
  • Kωνσταντίνος Δαγριζίκος – Owner του S.I.X.D.O.G.S
  • Designwars – Street Αrt Καλλιτέχνες

Οι ambassadors του brand – οι Dewarists –  συστήνονται στο κοινό μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες τους, με όχημα τα digital assets της καμπάνιας Change The Taste Of your City, Βe a Dewarist και μια σειρά από ειδικές ενέργειες που οργάνωσε το Dewar’s.