Dewarists είναι οι άνθρωποι που κυνηγούν με πάθος το όνειρό τους, ακόμα κι αν αυτό ανατρέπει τα δεδομένα στη ζωή τους. Η επικοινωνία του Dewar’s “Some things are just worth doing”, εμπεριέχει όλες αυτές τις αξίες και απευθύνεται στους ανθρώπους που ταυτίζονται με αυτές.
Ζητούμενα της πρώτης φάση της καμπάνιας (Δεκέμβριος 12 – Μάιος 13) είναι η ανάδειξη της πρωτοβουλίας «Change The Taste Of your City» μέσα από τις προσωπικότητες και τις κοινές δράσεις των πρώτων τριών Dewarists και του brand:
- Νίκος Κακαβούλης – Founder του ελληνικού startup Daily Secret
- Kωνσταντίνος Δαγριζίκος – Owner του S.I.X.D.O.G.S
- Designwars – Street Αrt Καλλιτέχνες
Οι ambassadors του brand – οι Dewarists – συστήνονται στο κοινό μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες τους, με όχημα τα digital assets της καμπάνιας Change The Taste Of your City, Βe a Dewarist και μια σειρά από ειδικές ενέργειες που οργάνωσε το Dewar’s.