Ιούνιος 2010- Σεπτέμβριος 2011: Έτσι γεννήθηκε μια από τις πιο social καμπάνιες της χρονιάς.
Το Μultirama Tech it easy Booth ξεκίνησε ως ένα πρόχειρο στούντιο και γρήγορα εξελίχθηκε σε μόνιμο χώρο μέσα στο κατάστημα του The Mall Athens, όπου ο κόσμος μπορούσε να μπει και να μοιραστεί τις σκέψεις του μπροστά στην κάμερα.
Περισσότερα από 600 άτομα μπήκαν στο Tech it easy Booth, αναρτήθηκαν τουλάχιστον 300 βίντεο, που είδαν περισσότεροι από 330.000 επισκέπτες στο Youtube. Γρήγορα αναδείχτηκε η πηγαία δύναμη του user generated υλικού και αρκετοί επιλέχτηκαν για τα τηλεοπτικά σποτ των Multirama.
Μέσα από μία τεράστια παρέα, που εκφράστηκε χαλαρά και αληθινά και κατάφερε να επικοινωνήσει με χιούμορ και καλή διάθεση τους προβληματισμούς της, ξεπήδησε μία από τις πιο επιτυχημένες ατάκες της χρονιάς, το «Δεν νομίζω Τάκη».