H ΙΚΕΑ είναι ο ειδικός στον ύπνο, με μεγάλη τεχνογνωσία στα στρώματα και τις ατομικές συνήθειες ύπνου των πελατών της. Είναι αποστολή της να βοηθήσει τους πελάτες να εξασφαλίζουν τον ιδανικό ύπνο.
Υπενθυμίζαμε στους χρήστες σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και νύχτας, τις αξίες του καλού ύπνου. Γι΄αυτό το σκοπό χρησιμοποιήσαμε όλα τα owned social media IKEA, ένα concept hashtag to #helpmesleepIKEA, ένα παιχνίδι αντοχής, ένα διαγωνισμό στο twitter και ένα mobile app ενώ υποστηρίξαμε τα παραπάνω με online media και σημαντικό media spend μετά τα μεσάνυχτα.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας
Eπικοινωνήσαμε με social content τις αξίες του ποιοτικού ύπνου, τη σωστή επιλογή στρώματος και συνθηκών ύπνου (video με ειδικό φυσιοθεραπευτή). Δημιουργήσαμε ένα ευχάριστο παιχνίδι, το 1-2-3 ooop, για να επικοινωνήσαμε την απόλαυση του καλού ύπνου και την αντοχή των στρωμάτων ΙΚΕΑ.
Κατά τη διάρκεια της νύχτας
Επιλέξαμε να επικοινωνήσουμε με όσους ξαγρυπνούν online μέχρι… να αποκοιμηθούν, προτείνοντας τους μεθόδους και λύσεις ΙΚΕΑ για βελτίωση της ποιότητας του ύπνου τους. Όλοι όσοι πραγματοποιούσαν tweets με #helpmesleepIKEA μεταξύ 00:00-07:00, λάμβαναν μέρος σε καθημερινές κληρώσεις δωροκαρτών ΙΚΕΑ για προϊόντα υπνοδωματίου, προφανώς για να βελτιώσουν τον ύπνο τους.
Αποκορύφωμα ένα mobile app για smartphones, με ασυνήθιστα παραμύθια και ήρωα τον Χάρη- πρόβατο, white noise ήχους και μετρητή… προβάτων.