Επτά χιουμοριστικά video με τους Παπαδόπουλους σε στιγμές επίδειξης του ταλέντου τους στο… «ψήσιμο», είναι η αρχή της καμπάνιας λανσαρίσματος στο Facebook των δύο νέων προϊόντων της εταιρίας Παπαδοπούλου: «Χωριανό», χωριάτικο ψωμί σε φέτες και «Γεύση2», αφράτο και νόστιμο ψωμί για τοστ.
[youtube width=580 height=330 https://www.youtube.com/watch?v=LRftOJ5bBuo?rel=0]
Γιατί το ψήσιμο είναι παράδοση στην «οικογένεια Παπαδοπούλου»! Και με αυτή την αφορμή, η οικογένεια ενώνεται στο Facebook, για να χαρτογραφηθεί, μετρηθεί και φυσικά να δοκιμάσει τα νέα προϊόντα της οικογένειας. Συμμετέχουν και όσοι δεν λέγονται «Παπαδόπουλος», αφού τελικά όλοι ξέρουμε έναν Παπαδόπουλο.
Η Tribal DDB Athens ανέπτυξε το concept, δημιούργησε τα video και την Facebook εφαρμογή, όπως επίσης το website www.mirisepsomi.gr και την online επικοινωνία των νέων προϊόντων.