H digital καμπάνια «Είσαι τύπος του μέσα ή του έξω;» προσκαλεί τον καταναλωτή να συνδυάσει όλες τις επικοινωνιακές του ανάγκες στη Cyta, με σημαντικό όφελος στο τελικό κόστος. Tο Cyta 2play είναι ο πυρήνας των υπηρεσιών Cyta καθώς γύρω από αυτόν μπορείς να χτίσεις τον δικό σου απόλυτο συνδυασμό επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Όσο πιο πολύ συνδυάζεις, τόσο πιο πολύ κερδίζεις.
Η αφετηρία της καμπάνιας είναι ένα διαδραστικό video που καθοδηγεί τον χρήστη στις επιλογές που του ταιριάζουν. Γύρω από αυτό το video αναπτύξαμε τη γκάμα της digital επικοινωνίας (Facebook, YouTube, Twitter, Google Search, Banners) και ταυτόχρονα προσαρμόσαμε το δημιουργικό μας σε τηλεοπτική καμπάνια.