Η καμπάνια που δημιουργήσαμε και είχε στόχο τη προσέλκυση νέων εγγραφών στα μαθήματα του Βρετανικού Συμβουλίου (Ελλάδος και Βουλγαρίας) είχε ως κεντρικό μήνυμα το #HelloWorld.
Η επικοινωνία διαχωρίστηκε στη προώθηση μαθημάτων για ενήλικους, ανήλικους και επίδοξους δασκάλους Αγγλικών.
Ξεχωριστές online καμπάνιες για τη κάθε κατηγορία, οδηγούσαν τους ενδιαφερόμενους στις φόρμες εγγραφής για μαθήματα, που βρίσκονταν στο site της καμπάνιας helloworld.britishcouncil.gr.
Τα online μέσα επικοινωνίας που χρησιμοποιήθηκαν ήταν Facebook social ads, Google Display Banners, Google Search και Google Re-marketing καμπάνιες, διαφορετικές για το κάθε target audience.
Επίσης, Youtube Pre roll καμπάνιες στις οποίες προβάλαμε videos με τις δραστηριότητες και τον τρόπο διδασκαλίας του Βρετανικού συμβουλίου.
Ακόμα, δημιουργήθηκαν offline branding υλικά τα οποία τοποθετήθηκαν στο κτήριο του πελάτη, όπως floor banners, stickers και membership cards με τις οποίες οι εγγεγραμμένοι στα μαθήματα απολαμβάνουν εκπτώσεις σε συνεργαζόμενα βιβλιοπωλεία.
Το επικοινωνιακό αποτέλεσμα ήταν πολύπλευρο, καθώς ο ενδιαφερόμενος εκτιθόταν στην επικοινωνία της καμπάνιας σε όλα τα στάδια της εγγραφής του, αρχική επικοινωνία, υπενθυμίσεις μέσω remarketing, site και στο κτήριο των μαθημάτων.
Τα τελικά αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά, καθώς από 1/8/2013 έως 7/9/2013 ολοκληρώθηκαν 367 νέες εγγραφές μέσω του site, το οποίο είχε 60.000 visits και 75.000 clicks στα υλικά της καμπάνιας. Όσοι οδηγήθηκαν προς το site πέρα της δυνατότητας για εγγραφή, μπορούσαν να λαμβάνουν αναλυτικές πληροφορίες για τις υπηρεσίες και μαθήματα του Βρετανικού Συμβουλίου ώστε να επανέλθουν για την εγγραφή τους είτε online είτε offline.