Ο νέος κατάλογος ΙΚΕΑ 2013 κυκλοφόρησε ταυτόχρονα με νέα εμπορική πολιτική σε πάνω από 1.300 προϊόντα. Με δεδομένη τη μείωση της αγοραστικής ικανότητας του κοινού-στόχος, οι «Νέες Χαμηλότερες Τιμές ΙΚΕΑ» αποτέλεσαν ένα ισχυρό πεδίο επικοινωνίας.
Δημιουργήσαμε interactive banner στο οποίο o χρήστης κάνει endless scroll down προκειμένου να διαπιστώσει πόσο χαμηλά έχουν φτάσει οι τιμές στην ΙΚΕΑ σε 1.300 είδη. Μέσα σε ένα banner δείξαμε και τα 1300 προϊόντα με τις μειωμένες τιμές, ώστε το κοινό να αντιλήφθη την πληθώρα και ποικιλία, ενώ ο χρήστης επιβραβεύονταν τακτικά με επαινετικά μηνύματα και κουπόνια (δωρεάν κεράσματα) στα ΙΚΕΑ καταστήματα.